Охтирська Загальноосвітня школа №8

ЦЕ ВРЯТУЄ ВАШЕ ЖИТТЯ! (Інформація щодо безпечних укриттів)

План заходів, спрямованих на протидію булінгу

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ В ШКІЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

СХВАЛЕНО

Протокол засідання педагогічної ради Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8 від 29.08.2024 № 1

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора Охтирської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8 від 29.08.2024 № 95

План заходів,

спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

в Охтирській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 8

Охтирської міської ради Сумської області

на 2024-2025 навчальний рік

 

п/п

Заходи Терміни

проведення

Цільова аудиторія Відповідальний
1 Засідання педагогічної ради «Про виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)» 29.08.2024 Педагогічні

працівники

Адміністрація школи
2 Чергування учителів у їдальні, коридорах, ігровому майданчику, шкільному подвір’ї Протягом року Учні 1-11 класів ЗДНВР Чергінець І.П., ЗДВР Голець Л.Л.
3 Співпраця з представниками сектору ювенальної превенції Національної поліції України, службою у справах дітей, соціальною службою для сім’ї, дітей та молоді Протягом року Адміністрація щколи, класні керівники,

практичний психолог, педагог-організатор

4 Консультування класних керівників щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування Протягом року Класні керівники Практичний психолог, соціальний педагог
5 Організація механізмів звернення та поновлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу Вересень Учні 3-11 класів Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники
6 Бесіда «Суперечка. Конфлікт. Агресія. Як запобігти булінгу» Вересень Учні 1-4 класів Класні керівники,

практичний психолог

7 Імітаційна гра «У новому товаристві. Як знайти спільну мову» Вересень Учні 1-2 класів Практичний психолог, класні керівники
8 Бесіди «Правила й звичаї шкільного життя. Дитинство без насильства й жорстокості» Вересень Учні 1-11 класів Класні керівники,

практичний психолог

9 Тренінгові заняття «Стосунки у колективі», «Конфлікти. Типи конфліктів. Знаходження конструктивного виходу з конфліктної ситуації» Вересень Учні 5-9 класів Класні керівники,

практичний психолог

10 Заходи в рамках Всеукраїнського тижня протидії булінгу (цькування) Вересень Учні 1-11 класів ЗДВР, класні керівники,

практичний психолог, педагог-організатор

11 Тематичні батьківські збори «Булінг та кібербулінг – загрози сучасного світу» Вересень Батьки учнів 1-11 класів Класні керівники
12 Урок відвертого спілкування «Як стримувати негативні емоції та реакції» Жовтень Учні 1 – 4 класу Класні керівники
13 Бібліотечні уроки, бесіди «Стилі спілкування підлітків. Погляд збоку», «Булінг: як  себе  захистити» Жовтень Учні 5-9 класів Практичний психолог, бібліотекар
14 Година корисних порад «Як не втратити друзів. Етика спілкування і вчинків», «Безпечна школа. Маски булінгу» Жовтень Учні 3-6 класу Практичний психолог, класні керівники
15 Групові зустрічі для батьків «Що робити, якщо дитина може бути жертвою булінгу» Жовтень Батьки учнів 1-11класів Практичний психолог, соціальний педагог
16 Перегляд відеопрезентації «Приховані загрози віртуального світу» Жовтень Учні 6-10 класів Практичний психолог
17 Конкурс-виставка плакатів на тему «Шкільному булінгу скажемо – Ні!» Листопад Учні 5-9 класу Практичний психолог,

педагог-організатор

18 Заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» Листопад – грудень Учні 1-11 класів Педагогічний колектив
19 Година спілкування «Три сторони булінгу. Як булінг впливає на особистість» Листопад Учні 6-11класів Практичний психолог, соціальний педагог
20 Акція «Подаруй обійми» до Всесвітнього дня доброти Листопад Учнів 1-11класу Практичний психолог, педагог-організатор
21 Тренінгові заняття «Як не піддаватися негативному впливу та вчасно сказати «Ні!» Листопад Учні 1-4 класів Практичний психолог, класні керівники
22 Тренінгові заняття «Приниження інших – втрата власної гідності», «Конфлікт породжує насильство» Грудень Учні 5-8 класів Практичний психолог, класні керівники
23 Інформування «Відповідальність за цькування» Грудень Учні 5-10 класів Практичний психолог, класні керівники
24 Анкетування «Виявлення ризиків булінгу (цькування) в учнівському середовищі» Грудень Учні 6-10 класів Практичний психолог, соціальний педагог
25 Рекомендації щодо профілактики булінгу в класних колективах (за результатами анкетування) Грудень Класні керівники ЗДВР Голець Л.Л.,

практичний психолог

26 Рекомендації учням та батькам щодо безпечного дозвілля під час зимових канікул Грудень Учні, батьки ЗДВР Голець Л.Л., класні керівники
27 Поради «Як допомогти дітям впоратися з булінгом» Січень Батьківський колектив Практичний психолог, класні керівники
28 Міні-тренінг «Мислимо критично, діємо безпечно. Правила поводження в Інтернеті» Січень Учні 2-5 класів Практичний психолог, класні керівники
29 Перегляд та обговорення соціальних відео про булінг та кібербулінг Січень Учні 6-8 класів Практичний психолог, класні керівники
30 Групова консультація «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». Січень Учні 9-10  класів Практичний психолог, соціальний педагог
31 Круглий стіл «Залежність від соціальних медіа» Лютий Педагогічні

працівники

Практичний психолог, соціальний педагог
32 Хвилинка відвертого спілкування  «Не допускай насилля над іншими», «Мої особисті кордони» Лютий Учні 5-7 класу Класні керівники,

практичний психолог

33 Етичні бесіди «Безконфліктне спілкування» Лютий Учні 1-4 класів Практичний психолог,

класні керівники

34 Тренінгове заняття «Толерантість як умова спілкування» Лютий Учні 8-11 класів Практичний психолог,

класні керівники

35 Інформаційні бесіди «Як уберегти себе від насильства», «Кібербулінг: безпечне віртуальне спілкування» Лютий Учні 7-11 класів Практичний психолог, класні керівники
36 Тренінгове заняття «Як відстоювати власну позицію» Лютий Учні 5-6 класів Практичний психолог, соціальний педагог
37 Ділова імітаційна гра «Непередбачувані обставини» Березень Учні 5-7 класів Практичний психолог, соціальний педагог
38 Бесіда «Міфи і правда про булінг» Березень Учні 8-11 класів Практичний психолог, соціальний педагог
39 Консультація: «Основні прийоми розв’язання конфліктів між дітьми, як запорука попередження булінгу в дитячому колективі» Березень Педагогічні

працівники

Практичний психолог, соціальний педагог
40 Гра-мандрівка «В ігри граємо дружніми зростаємо» Березень Учні 1-4 класів Практичний психолог, педагог-організатор
41 Година спілкування «У моєму серці немає місця насильству й жорстокості»  

 

Квітень

Учні 4-5 класу Практичний психолог, соціальний педагог
42 Імітаційна гра з попередження булінгу «Якщо тебе ображають»  

 

Квітень

Учні 1-3 класу Практичний психолог, класні керівники
43 Розв’язання ситуативних завдань «Стережись! Бо що посієш, те й пожнеш»  

 

Квітень

Учні 6-8 класу Практичний психолог, соціальний педагог
44 Година спілкування «Як довіряти іншим і не нашкодити собі»  

 

Квітень

Учні 9-10 класу Практичний психолог, соціальний педагог
45 Розв’язання ситуативних завдань «Як протидіяти цькуванням та кібербулінгу?» Травень Учні 5-9 класів Практичний психолог, класні керівники
46 Виготовлення колажу «Дитинство без насильства» Травень Учні 2-4 класів Педагог-організатор, класні керівники
47 Анкетування учасників освітнього процесу щодо безпечного середовища в школі Травень Адміністрація школи, класні керівники
48 Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми, консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей Травень Батьки учнів Адміністрація школи, практичний психолог,  класні керівники
49 Бесіди «Літо – для друзів!», «Моє безпечне літо» Травень Учні 1-11 класів Класні керівники

Заступник директора з виховної роботи          Людмила ГОЛЕЦЬ

Практичний психолог, соціальний педагог        Людмила КОСЕНКО