3 березня для одинадцятикласників була проведена година відкритих думок «Критерії та мотиви для вибору професії». Її мета – ознайомлення з критеріями та етапами професійного самовизначення, принципами та мотивами виявлення професійної схильності, вироблення вмінь здійснювати самооцінку власної готовності до вибору професії, нести свідому відповідальність за вибір своїх ідей.
Старшокласники пояснювали, чому вибір професії є актуальною темою для кожного випускника, за якими критеріями можна визначити, що саме ця професія має стати їхньою, з чого потрібно починати вибір професії. Учні ознайомилися з алгоритмом, головними принципами та формулою вибору професії, дізналися, як не допустити типових помилок при виборі професії.
За допомогою проведеного анкетування вони визначили свій професійний тип, зробили висновок, що правильний вибір професії – це не лише моральне задоволення та висока самооцінка, а водночас ще й висока продуктивність праці, належна якість продукції, точка, в якій сходяться інтереси особистості та суспільства, де можливе й необхідне поєднання особистих і загальних інтересів.