Охтирська Загальноосвітня школа №8

ЦЕ ВРЯТУЄ ВАШЕ ЖИТТЯ! (інформація щодо безпечних укриттів)

Математика – це не нудно!

  Наша мета – не просто навчити учнів розв’язувати приклади, задачі, рівняння, а й пробудити їхню цікавість до математики, розвинути логічне мислення, вміння аналізувати та робити висновки. Математика – це не просто цифри, а справжній світ логіки, цікавих відкриттів і несподіваних закономірностей!

На наших уроках школярі не тільки вчать формули, а й досліджують цікаві математичні факти. Наприклад, чи знали ви, що:

1) число Пі містить нескінченну кількість цифр після коми, і його вже обчислили до понад 62 трильйонів знаків?

2) У будь-якому натовпі з 23 осіб ймовірність того, що двоє людей мають однаковий день народження, складає понад 50%?

3) Число 142857 має унікальну властивість: якщо його помножити на будь-яке число від 1 до 6, отримані результати будуть містити ті ж самі цифри!

4) Винайдення нуля як самостійного числа вважається одним із найбільших досягнень у математиці, і сталося це в Індії понад тисячу років тому.

Наші учні розв’язують задачі, проводять математичні експерименти та відкривають для себе світ чисел у цікавій формі!

  • Розгадуємо справжні математичні головоломки, від яких кипить мозок!
  • Відкриваємо таємниці чисел, які ховаються повсюди навколо нас.
  • Вчимося мислити логічно та креативно, як справжні детективи!
  • Перетворюємо складні завдання на захопливі ігри та квести.

Часто математику сприймають як складний і абстрактний предмет. Проте, на наших уроках ми прагнемо показати її красу, практичне застосування та захопливу природу.

Під час математичного експерименту «Золотий переріз» у природі» вимірюємо та аналізуємо  співвідношення в предметах навколо нас; досліджуємо  золотий перетин у будові мушель, симетрії сніжинок, застосуванні лего-математики; створенні фракталів – малювання візерунків, які повторюються; розглядаємо, як математика використовується в повсякденному житті: від розрахунку бюджету до проєктування будівель, від програмування до аналізу даних.

Вдома діти робили спробу застосувати отримані знання на практиці: розрахувати решту або знижки під час походу в магазин, під час готування їжі застосувати пропорції та дроби, розрахувати кількість рулонів шпалер для ремонту у власній кімнаті.

І, як результат, учні бачать, що математика – це не просто теорія, а потужний інструмент, творчий процес, а допущені помилки – це частина навчання математики, набуття досвіду та створення позитивної атмосфери, де учні не бояться ставити запитання та висловлювати свої думки.

Наприклад, у 9 класі проводили дискусію навколо задачі: «Продаються млинці двох видів: діаметром 30 см і 20 см. Якщо  всі млинці мають однакову товщину, то у якому випадку покупець з’їсть більше: коли з’їсть один млинець діаметром 30 см чи два млинці діаметром 20 см? Результат дискусії був непередбачуваним. Додавання гумору та цікавих фактів роблять уроки більш захопливими, а створення математичних мемів стають у нагоді під час проведення цікавих уроків математики.

Математика – це справжня скарбниця цікавих фактів та закономірностей! Приєднуйтесь до наших досліджень! Адже математика – це весело, цікаво та корисно!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *