16 лютого під час години спілкування учні 7 класу обговорили питання необхідності дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу. Зокрема, пригадали головні принципи академічної доброчесності, основні види порушень у школі, види академічної відповідальності, спрогнозували наслідки порушень для учнів під час їх навчання у школі та у майбутньому дорослому житті. Крім того, обговорили питання наслідків порушення академічної доброчесності для всього суспільства в цілому та для розвитку країни.
Під час спілкування також ознайомилися із питанням корупції. На завершення заходу семикласники спільно створили хмаринку слів та розробили основні положення кодексу честі у навчанні, а головне – зробили вагомий висновок: внаслідок системних порушень принципів академічної доброчесності у майбутньому випускникам буде важко влаштуватися на гарну роботу, бо роботодавці не довірятимуть системі освіти, спостерігатиметься зниження якості медичного обслуговування та освіти, відбуватиметься занепад науки, гальмування розвитку економіки, а наша країна втрачатиме авторитет у світі.
З учнями 5 класу була проведена інформаційна година «Академічна доброчесність». Діти повторили поняттям «академічна доброчесність», визначили основні принципи її дотримання, з’ясували, що є порушенням академічної доброчесності, розробили правила доброчесної поведінки для учнів класу.
Учні 4 класу зрозуміли, що принципи академічної доброчесності – старанність, самостійність у навчанні, відповідальність за власні вчинки і чесне здобуття оцінок під час навчання та поза ним. Школярі ознайомились із видами та суттю порушень академічної доброчесності. Вчились розрізняти різні види порушень академічної доброчесності.
Десятикласники долучилися до антикорупційного уроку Програми розвитку ООН в Україні «Як корупція погіршує твоє життя».
Крок за кроком в учнів школи формується доброчесна поведінка у навчанні та в житті.