І в умовах воєнного стану не забуваємо про екологію та дбайливе ставлення до довкілля. Протягом березня-квітня в класних родинах молодших школярів пройшло чимало заходів природозбережувального спрямування.
Першокласники до Всесвітній день води 22 березня переглядали відео про значення води для життя людини, дізнавалися цікаві факти про воду, виконували руханку «Краплинка» та виконували малюнок про те, як вони можуть берегти воду.
Також наймолодші школярі шукали відповідь на питання «Чи бувають рідкісні рослини?» та досліджували рослини рідного краю. Вони здійснили уявну подорож «Просторами України», пограли в гру «Факти про Україну. Правда чи фейк?».
До Дня довкілля 19 квітня першачки взяли участь в онлайн-квесті та виконали руханку «Природа – наш рідний дім».
Учні 2 класу долучилися до Всесвітнього дня переробки, адже щороку Земля дає людству мільярди тонн природних ресурсів, які в недалекому майбутньому вони можуть закінчитися. А планета з кожним роком стає все бруднішою від сміття. Зникають рослини, помирають тварини від забрудненого навколишнього середовища. Тому варто задуматися над тим, що викидаємо на смітник.
Як ми можемо долучитися до вторинного використання матеріалів? Відповідь на це питання другокласники демонстрували практичними здобутками: пропонували вторинне використання вживаних побутових виробів.
У Всесвітній день лісів школярі говорили про ліси України та лісовий фонд Охтирщини, ділилися приємними враженнями відпочинку в приміській лісовій зоні.
У День власників домашніх тварин, яке відзначається 18 квітня, другокласники розповідали, як доглядають за своїми улюбленцями, в які ігри з ними бавляться та які кумедні пригоди траплялися з ними. Ідея Дня власників домашніх тварин або Дня незалежності власників домашніх тварин жартівлива: власники домашніх тваринок можуть розслабитись та відпочити від турбот про свого улюбленця, безцільно лежачи на дивані.
Важливими природоохоронними питаннями стали й краєзнавча розвідка «Природні об’єкти навколо нас», відзначення Дня проліска та дослідження рослин рідного краю, що занесені до Червоної книги України. Діти читали вірші, відповідали на питання вікторини та переглядали цікаві відеосюжети. Класну кімнату чудово прикрасили виготовлені дітьми аплікації «Підсніжники».
Третьокласники також долучилися до Всесвітнього дня переробки 18 березня. Вони дізнавалися, як виникла ідея відзначати такий день переробки. Адже може здатися, що проблема переробки відходів постала перед людством не пізніше минулого століття. Насправді ж це не так, і приклади тому можна знайти в найдавнішій історії. Наприклад, вже в 500 році до нашої ери в грецьких Афінах сміття не викидали стихійно, а мали вивозити на спеціальні сміттєзвалища, які знаходилися на певній відстані за містом.
20 березня у Всесвітній день Землі учні говорили про важливість збереження природи Землі. Адже людина постійно користується природними ресурсами, тому повинна бути дбайливою й передбачливою.
У Міжнародний день лісів школярі дізналися, що глобальна вирубка лісів, подібно найпотужнішим ураганам і катастрофам, почала тіснити й знищувати цей природний скарб. Станом на початок 21-го століття вирубка лісів продовжилася загрозливими темпами й проблема їх збереження вийшла на невідкладний міжнародний рівень, вимагаючи ефективних практичних рішень. Діти відгадували загадки про дерева та мешканців лісів, переглядали фото аерозйомки із зображенням безлісих ділянок.
Також у Всесвітній день охорони водних ресурсів третьокласники говорили про використання води людиною, про споживання її в Україні, про водойми Охтирщини. Вони також отримали поради з водозбереження та економного водоспоживання.
Цікавою для учнів 3 класу були природничі розвідки «Як рослини передбачають погоду?», «Як тварини передбачають погоду?».
Природа – наш друг, вона відкриває нам свої таємниці, з любов’ю приймає нас у свої обійми. Головне – навчитися людині бути другом природі, зберегти її для майбутніх поколінь.